Uživatelé

seznam uživatelů | statusy uživatelů

filtrovat uživatele (nyní ženy i muže bez omezení věku )

filtrovat uživatele

_k-o-k-i-n-k-a_ 33.0, Teplice

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 další

povaha:

Aktivní Bavící Bezstarostná
Ctižádostivá Diplomatická Charakterní
Klidná Naslouchavá Nervózní
Neústupná Obětavá Pečlivá
Plánující Podporující Pořádná
Poslušná Pozitivní Přátelská
Přesvědčivá Přirozená Romantická
Rozverná Samostatná Seběvědomá
Spolehlivá Stydlivá Taktní
Ulítlá Upřímná Urovnávací
Věrná Veselá Vůdčí
Vypravěčská    

Komentář: každej má své chyby a vlastnosti,které by nejraději neměl...ale co s tim nadělá....?_musí se s tim nějak vypořádat....

Fotogalerie

Možnosti

  1. Registrace: 14. 4. 2006
  2. Poslední aktivita: 17. 1. 2014 14:09
  3. Počet přihlášení: 944

Seznámit se

Přátelé

zobrazit všechny přátelé

  1. mairo - Kamarádka Bára, chodí se mnou do třídy na základku...umí se odvázat
  2. Kubik-10 - Dřív sem jí měl i rád,teď se chová jak .......
  3. Rendulinka05 - někdy dost ulítlá ale fajn holka!
  4. VeruneckaY - bara :)
  5. misicka91 - tuhle holčinu znám jen tak od vidění ze schoolo....moc fajn!486!
  6. JILI - Moooc milá a hezká holka, s velkou volejbalovou či modelingovou budoucností...nebo vlastně obojí dohromady:):)
  7. paul.walker - juj bára fakt supr holka se kterou se dá kecat a nezkazí žádnou prdel i když se o to snží vid :-*
  8. United - Barunka ;-)
  9. _Mikousek_ - ale ale koho sem to nenašel :D
  10. Kreky
  11. Monicka_M - Moje spolužačka..je to v poho holčina
  12. k.a.r.e.lll - No jo, už asi neznam nikoho, kdo by tu nebyl !2!
  13. Sandulilinka - Bára...mno co a jak k tobe napsat..hádali sme se němeli sme se v lasce ale myslim že sme s polu nakonec vyšli v dobrým jinak jsem ráda že už v tom ustavu nejsem
  14. Belussska - Jedna z nejpříjemnějších holek ve škole!1229!
  15. koubisek.haj - Mluvit pravdu má neobyčejné výhody. člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
  16. akimx
  17. Shadow_27 - mno je to moc milá a mooooc hezká slečna ;)

Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

k obsahu ↑