Uživatelé

seznam uživatelů | statusy uživatelů

filtrovat uživatele (nyní ženy i muže bez omezení věku )

filtrovat uživatele

Raadek-93, (31.1), Břeclav

zpět na profil | jeho přátelé

Sjarma

Sjarma
švagříček...strašně krutej týpek dost mazecky si rozumíme

přidat do oblíbených

Unger10

Unger10
jušíín prostě goood kamoš a borec!!1424!

přidat do oblíbených

tasidele

tasidele
Radek - VELKEJ fotbalista!1424!

přidat do oblíbených

Denynka10

Denynka10
jéé Radeek ♥ upe nejvic super kluk :-) ve Francii to bylo super :-) no mělo by se to všechno zopaknout mtmr♥

přidat do oblíbených


nj cpak nas Radecek ze??? No bez humoru kazdopadne neumre, je to borec,!1074! v nemine taky vali jak sme se hadali kolik min trva do konce hodiny, no proste nezapomenutelny ze???!1323!!1225!!1074!!747!!27!

přidat do oblíbených

Miisulkaa

Miisulkaa
můj bráška !27!!1423!

přidat do oblíbených


Radiis...sme spolem seděli v lavici na základce...asi do konce života mi budeš připomínat, žes mi radil v matice, co?!1286!ale to, že já sem ti radila v ostatních předmětech už jsi zapomněl, co??!869!

přidat do oblíbených

gumitek005

gumitek005
radek suopr kamos!5!

přidat do oblíbených

Vyrub

Vyrub
Radek...!1074!dobrej spolužák,f poho borec a výbornej atlet !730!!969!

přidat do oblíbených


radek dobrej kamoš !5!!2!!1!

přidat do oblíbených

_MiSiCkA_

_MiSiCkA_
Radek v poho kluk a tky spoluzak kterej mi bude chybet..mtr

přidat do oblíbených

B.R.K.

B.R.K.
!1323! jejky RADECEK super kluk je sim velkaaaaaa sranda a taky je moc peknej! !1256! njn ... PS: PRSTYNEK CHCI NAZ5 !1336!

přidat do oblíbených

Dejv-vincenzo

Dejv-vincenzo
Ráďa můj kámoš a těch zážitků ze školy.

přidat do oblíbených

Paca0071

Paca0071
no to si snad delas kozy !2! !2!

přidat do oblíbených

Hilary_Duff_

Hilary_Duff_
chlapík z libka moc se ječtě neznáme:-D,mtmr

přidat do oblíbených

Možnosti

  1. Registrace: 9. 5. 2007
  2. Poslední aktivita: 22. 6. 2011 21:11
  3. Počet přihlášení: 542
  • * poslouchám hudbu více »

Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

k obsahu ↑